  • 1. Data: 2004-09-19 20:18:27
    Temat: skarga na bank
    Od: "piotr13" <n...@d...ie>

    Jaka instytucja zajmuje się nadzorem i kontrolą sposobu działania banków
    komercyjnych?

    Chodzi mi o złożenie skargi na działanie oddziału który kompletnie ignoruje
    moje wnioski wysyła korespondencję na niewłaściwy adres, z powodu bałaganu
    nie rejestruje wpłat jakie dokonuje i mimo wszystko obciąża moje konto
    nienależnymi opłatami za wezwania które są bezzasadne. Wsysłanie
    czegokolwiek (pisma, groźby prośby) jest jak rzucanie grochem o ścianę. Mam
    dosyć.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-19 20:36:46
    Temat: Re: skarga na bank
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotr13" <n...@d...ie> napisał w wiadomości

    No to należy już raczej żądać - w ostateczności pozwać bank przed sąd. Jest
    Nadzór Bankowy NBP, ale on się raczej jednostkowymi przypadkami nie zajmuje.
    Jest arbiter bankowy - poczytaj http://www.zbp.pl/arbiter.php .

  • 3. Data: 2004-09-20 06:13:27
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > nienależnymi opłatami za wezwania które są bezzasadne. Wsysłanie
    > czegokolwiek (pisma, groźby prośby) jest jak rzucanie grochem o ścianę.

    ten bank podobnie jak kazdy inny ma swojego dyrektora, a ten dyrektor ma
    swojego zwierzchnika w centrali, a centrala ma swojego szefa (czyt.
    prezesa)... to jest dobra droga.
    Sebastian

  • 4. Data: 2004-09-20 08:11:20
    Od: "Marcin W." <m...@i...pl>