    From: "kira" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skarga do nfz na lekarza
    Date: Thu, 15 Apr 2004 18:40:42 +0200

    > A na tym się nie znam. Po za tym indolencja jednego, czy drugiego lekarza
    > wcale nie oznacza, że wszyscy są bez sensu.

    dokladnie myslalam tak jak ty dopoki nie zostalam zarazona i ciagnie sie to
    za mna od kilku lat. Przez ten okres moge liczyc w dziesiatkach gabinety
    ktore zaliczylam, poszukujac dobrego lekarza. I jednego nawet mam, i choc
    nie wiele sie zna, to wiem ze przynajmniej jemu moj los nie jest obojetny! a
    reszta..? wniosek jeden, ze chyba kazdy lekarz na egzaminy chodzi pod
    wplywem amfetaminy, po ktorej nic nie pamieta ...