    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skarga do nfz na lekarza
    Date: Thu, 15 Apr 2004 11:08:40 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@pc91.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "kira" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c5lbm1$1ne$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > no wlasnie, wiec wie... bo skoro karze isc na prywatne badania to znaczy
    ze
    > jest potrzeba, ale panstwowo nie wyda bo potraci ktos jego pensje.

    To go poproś, by Ci prywatnie wypisał takie skierowanie. Ciekawe jak to
    zrobi w przychodni. Gdyby jednak mu się to udało jakoś zrobić, to ja bym
    wóczas faktycznie napisał skargę do NFZ. Ale dopiero wówczas mając jako
    dowód to prywatno-państwowe skierowanie. Z tym, że nie sądzę, by Ci
    wypisał coś takiego.

    > A tak na
    > marginesie nie wierze w umiejetnosci lekarzy ktorzy wszytsko zalatwiali
    by
    > antybiotykami i skalpelem (w Polsce tylko oczywiscie), ale nie
    uwierzylabym
    > gdybym sama kilkakrotnie nie byla swiadkiem lekarzy-konowalow!

    A na tym się nie znam. Po za tym indolencja jednego, czy drugiego lekarza
    wcale nie oznacza, że wszyscy są bez sensu.