    From: "kolin82" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skarga do nfz na lekarza
    Date: Wed, 14 Apr 2004 08:48:08 +0200

    Hmm.. wiec jakby tu napisac, zeby nie obrazic lekarzy... wiec lecze sie
    ginekologicznie od kilku lat, ciagle antybiotykami ktore nie pomagaja, a
    niszcza tylko naturalna odpornosc. Ginekolodzy (specjalisci) nie wiedza co
    robic, a mialam ich juz wielu. Pomysl na owe bakteriofagi podsunela mi
    wlasnie lekarz pierwszego kontaktu, ktora okazala sie najlepiej znac od tych
    wszystkich specjalistow. Radzilam sie ginekologow, slyszalam najczesciej
    pojawiajaca sie odpowiedz, ze "nie mam doswiadczenia w bakterofagach" i w
    rezultacje nikt nie chce mnie prowadzic w tym kierunku. Zaufalam wiec
    lekarzowi pierwszego kontaktu ktory zaproponowal i leczenie bakterifagami.
    Wiec kogo mam sie trzymac? specjalistow? jak nie ma takich ktorzy mogli by
    mnie pokierowac! Poza tym z przychodni panstwowej korzystam wtedy kiedy chce
    zrobic wyniki kontrolne. Juz sama nie wiem...