  • 11. Data: 2004-03-07 18:41:18
    Temat: Re: simlock a gwarancja ?
    Od: "Kaczor \(c\) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl>

    Kaczor (c) GSM TEAM PL 2000 wrote:
    > Jeśli masz Siemensa to popatrz co dają takie magiczne kody:
    >
    > *#0606# potem lewy soft key (bez karty)
    > *#0001*xxxxxxxx#
    > *#0003*xxxxxxxx#

    Mała poprawka: Odnosi się to do telefonów zrobionych przez Siemensa.
    Telefony C/M 30, S40 to produkty inej firmy - są tylko "firmowane" przez
    Siemensa.
    To samo tyczy się ST55/ST60 jak i całej serii XELIBRI.
    Znalazłoby się jeszcze kilka innych modeli , ale nie to było przedmiotem
    dyskusji.

    Jeśli kogoś zanudzam to przepraszam.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2004-03-07 19:15:51
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    > Jeśli kogoś zanudzam to przepraszam.

    Mnie na pewno nie, za to mam pytanie, szukalem kodu do mojej Motki T192L i
    nie udalo mi sie znalezc a wiem ze mozna zdjac simlocka kodem. Do noki jest
    tego full a to Motek prawie nic, dlaczego?

  • 13. Data: 2004-03-07 19:33:01
    Temat: Re: simlock a gwarancja ? [OT]
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Kaczor (c) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl> napisał:

    > Mogę Ci powiedzieć, że z KAŻDEGO telefonu GSM można zdjąć simlock
    > kodem.

    tak tak...

    > Na następny raz prosiłbym o niewypowiadanie się w temacie o, którym
    > nie masz pojęcia :)

    tak tak...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 14. Data: 2004-03-07 19:33:55
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Piotr D" <p...@o...pl> napisał:

    > Do noki jest tego full a to Motek prawie nic, dlaczego?

    NTG!!!

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 15. Data: 2004-03-07 19:40:39
    Od: "Piotr D" <p...@o...pl>

    > NTG!!!

    Fakt, sorry, wydawalo mi sie ze to pl.misc.telefonia.gsm.

  • 16. Data: 2004-03-07 20:12:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bombel" <Bombel_1@usun to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > ma
    > >

    > no wlasnie ze nie mam nic takiego

    Nawet jak nie ma, to zdejmowanie simlocka nie należy do czynności
    obsługowych tylko serwisowych i świadczy o tym, że ktoś niepowołany
    kombinował coś przy telefonie. Podobnie jak w przypadku zerwania plomby.

    Po za tym o zdjęciu simlocka w umowie jest z tego co pamiętam na pewno i
    jest to wpisane przy okazji określenia, w jaki sposób operator go
    zdejmuje.

  • 17. Data: 2004-03-07 21:06:19
    Od: "abdys" <a...@n...o2.pl>

    w tym modelu mozna zmieniac oprogramowanie w domu... poprzez kabelek
    producenta i program producenta( patrz www.fks.pl)

    Oddalem telefon w ktorym zmienialem soft,gwarancji nie stracilem .........
    wiec gdzie tu logika ??;-)

    pzdr abdys

  • 18. Data: 2004-03-07 21:43:24
    Od: scx <s...@w...pl>

    Psychik wypiszczał:

    > NTG!!!

    Się żeś szybko wyczaił
    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac

  • 19. Data: 2004-03-07 23:03:16
    Od: "Kaczor \(c\) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl>

    Piotr D wrote:

    > Mnie na pewno nie, za to mam pytanie, szukalem kodu do mojej Motki
    > T192L i nie udalo mi sie znalezc a wiem ze mozna zdjac simlocka
    > kodem. Do noki jest tego full a to Motek prawie nic, dlaczego?

    Bo w Motoroli nie jest liczony z IMEIa tylko wpisywany losowo

  • 20. Data: 2004-03-07 23:18:27
    Od: "Kaczor \(c\) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl>

    Psychik wrote:

    > tak tak...

    > tak tak...

    Twoja ignoracja mnie rozwala :)
    Pozwoliłem sobie wejść na stronkę gdzie jest twoja fotka i widzę, że Ty
    młokos jeszcze jesteś więc masz wybaczone :)
    Daj mi info jaki masz telefon a powiem Ci jak kodem zdjąć simlocka.

    Wracając do tematu...
    Może niech ktoś z prawników się wypowie w tym temacie.
    Przy założeniu, że nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu tylko w
    ustawienia.
    Mając możliwość odblokowania poprzez wpisanie danej kombinacji cyferek z
    klawiatury.
    Braku zastrzeżenia w gwarancji, że takie działanie anuluje gwarancję moim
    zdaniem masz prawo odblokować sobie telefon bez ponoszenia żadnych
    konsekwencji.
    Lub możesz zmusić producenta do odblokowania telefonu powołując się na
    niezgodność towaru z umową (przy braku wyraźnej informacji, że telefon
    posiada blokadę).
    IMHO taki zablokowany telefon jest NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY.

    PS. Ja mając podobną sytuację po 3 miesiącach walki wywalczyłem swoje.