  • Data: 2004-03-07 23:18:27
    Temat: Re: simlock a gwarancja ? [OT]
    Od: "Kaczor \(c\) GSM TEAM PL 2000" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Psychik wrote:

    > tak tak...

    > tak tak...

    Twoja ignoracja mnie rozwala :)
    Pozwoliłem sobie wejść na stronkę gdzie jest twoja fotka i widzę, że Ty
    młokos jeszcze jesteś więc masz wybaczone :)
    Daj mi info jaki masz telefon a powiem Ci jak kodem zdjąć simlocka.

    Wracając do tematu...
    Może niech ktoś z prawników się wypowie w tym temacie.
    Przy założeniu, że nie ingerujemy w oprogramowanie telefonu tylko w
    ustawienia.
    Mając możliwość odblokowania poprzez wpisanie danej kombinacji cyferek z
    klawiatury.
    Braku zastrzeżenia w gwarancji, że takie działanie anuluje gwarancję moim
    zdaniem masz prawo odblokować sobie telefon bez ponoszenia żadnych
    konsekwencji.
    Lub możesz zmusić producenta do odblokowania telefonu powołując się na
    niezgodność towaru z umową (przy braku wyraźnej informacji, że telefon
    posiada blokadę).
    IMHO taki zablokowany telefon jest NIEPEŁNOWARTOŚCIOWY.

    PS. Ja mając podobną sytuację po 3 miesiącach walki wywalczyłem swoje.