    From: Michał <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: serwis pogwarancyjny - czesci - ile lat?
    Date: Fri, 10 Jun 2011 18:48:46 +0200

    W dniu 2011-06-09 22:06, Romik pisze:

    > Użytkownik "Michał" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A jakby powiedział 50 lat i dodatkowo że każdy producent ma obowiazek raz w
    > roku drapać klienta po pleckach to też byś zapytał na forum? :-)
    > A wiesz jak się obchodzi ten idiotyczny zapis w przetargach (hint -
    > "równoważny")? A google ci działa?

    1/ Nie odpowiadasz na moje pytanie a włączasz sie w środek dyskusji ni w
    pięć ni w dziewięć.
    2/ Po raz drugi nie odpowiadasz na moje pytanie a radzisz szukac w
    google, tak jak bym w moim pierwszym poście nie napisał, że nie mogę się
    tego w necie doszukać.
    3/ Zadajesz dziwne pytania nie mające nic wspólnego z tematem.

    Uwielbiam takich gostków jak Ty. Nic nie mają do powiedzenia a usiłują
    stworzyć wrażenie, że zjedli wszystkie rozumy. Udowadniają swoimi
    wypowiedziami tylko swoją niekompetencję ale i bezinteresowną niechęć do
    drugich. Masz dobre zadatki na usnetowego trolla. :-)

    Miłego weekendu życzę.