  • Data: 2011-06-10 19:31:59
    Temat: Re: serwis pogwarancyjny - czesci - ile lat?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-10 21:20, poreba pisze:

    > A jeśli znaczek jest wymagany odpowiednim przepisem? Nie znam prawnego
    > zobowiązania, o które pytał OP, odpowiadam jedynie na święte oburzenie, i
    > twierdzenia, że wymóg zapewnienia części zamiennych w jakimś czasie to
    > 'totalbezedura'.

    Wtedy to zupełnie inna bajka. Akurat znaczki które podał nie są
    obowiązkowe ale PR-owo dobrze wyglądają. :(
    Poza tym nie pisałem że wymóg zapewnienia części zamiennych w 10 lat po
    zakończeniu produkcji jest bzdurą ( wręcz przeciwnie, zwracałem uwagę że
    zleceniodawca może sobie zażyczyć takiego warunku) tyle, że nie znam
    przepisów które nakładałyby taki obowiązek na producentów maszyn i urządzeń.

    --
    spp