  • 1. Data: 2003-01-08 09:09:46
    Temat: serwer
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

    mam konto na serwerze i przez nieuwage admina dostep do wszystkiego co jest
    na tym serwerze - choc powinienem tylko do swojego konta - czy moge przegad
    a/kopiopwac dane ktore sa na tym serwerze?. Czy moge miec klopoty?

  • 2. Data: 2003-01-08 09:14:16
    Temat: Re: serwer
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-08 09:23:28
    Temat: Odp: serwer
    Od: "Jacek" <t...@w...pl>

> [...]
    > : a/kopiopwac dane ktore sa na tym serwerze?. Czy moge miec klopoty?
    >
    > tak, jak się admin dowie to możesz być spalony w sieci :),
    jestem informatykiem i moja fima placi im za dostep do ich serwera, wiec nie
    moga mnie "spalic".
    > poza tym imho nie, chyba, że wyrządzisz jakieś szkody.
    > BTW nie możesz rozkodowywać haseł użytkowników, ani łamać innych haseł i
    > uzyskiwac dostepu do czegokolwiek w ten sposób.
    chcialem posciagc plik jsp, php, itp
    > No i jeszcze pytanko: ten serwer to windows czy coś *nixowego?
    linux

  • 4. Data: 2003-01-08 09:36:18
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > No i jeszcze pytanko: ten serwer to windows czy coś *nixowego?
    : linux

    to podmień hasło roota, cieniarzowi jednemu :)

  • 5. Data: 2003-01-08 09:36:50
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Jacek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przegad
    > a/kopiopwac dane ktore sa na tym serwerze?. Czy moge miec klopoty?

    Zastanow sie:
    "dorabialem ostatnio klucze do swojego mieszkania - ale w zakladzie przez
    pomylke dorobili mi klucze do wszystkich mieszkan w okolicy, czy jak bede z
    tych kluczy korzystal czy bede mial klopoty?".
    I chyba sam mozesz odpowiedziec na to pytanie.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 6. Data: 2003-01-08 09:42:38
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    czy możesz mi wskazać artykuł w KK, który karze dostęp do plików na
    serwerze?

  • 7. Data: 2003-01-08 10:35:39
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <006a01c2b70a$2559bff0$a740200a@zm>, Marcin Surowiec wrote:
    >: tych kluczy korzystal czy bede mial klopoty?".
    >: I chyba sam mozesz odpowiedziec na to pytanie.
    >
    > czy możesz mi wskazać artykuł w KK, który karze dostęp do plików na
    > serwerze?

    A jesli te pliki to poczta?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2003-01-08 10:53:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : >: tych kluczy korzystal czy bede mial klopoty?".
    : >: I chyba sam mozesz odpowiedziec na to pytanie.
    : >
    : > czy możesz mi wskazać artykuł w KK, który karze dostęp do plików na
    : > serwerze?
    :
    : A jesli te pliki to poczta?

    php, jsp???

    chyba nie :)

  • 9. Data: 2003-01-08 11:18:31
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : To znaczy - jezeli na takim serwerku znajde zrodlo sklepu internetowego w
    : PHP, to ot tak sobie moge go skopiowac, tak?

    a nie naruszysz praw autorskich? :)

  • 10. Data: 2003-01-08 11:20:59
    Od: "Dan" <d...@p...pl>