  • Data: 2008-03-28 10:13:26
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "sd" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba mozna - rzad planuje skierowac ofarte prawa do jazdy na
    > motocyklach do osob powyzej 24 roku zycia:)
    >
    > P.S.
    > Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?
    > A o toaletach dla pan i panow?

    no tak to sie zgadzam alkohol dla osób powyżej 18stego roku życia
    czy prawa jazdy od pewnego wieku, czy też do pewnego wieku bo 90sięcioletni
    motocyklista to też nie najlepszy pomysł ale te ograniczenia są dytkowane
    odpowiednimi ustawiami .. jak zauważyłeś macza w tym palce rząd i parlament a
    one stanowią i wykonują prawo w RP

    a z tym fryzjerem męskim, pediatrą i geriatrą to już jesteś niepoważny...
    oczywiśćie o nich słyszałem kiedyś... słyszałem też o kowalu i zrozumiał bym
    gdyby mi odmówił podkucia bo nie jestem koniem ... ale ja pytałem poważnie