    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Date: Thu, 26 Mar 2009 21:46:55 +0100

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:27e413db-0be2-4d44-8c85-2db8fcc5a15c@p11g2000yq
    e.googlegroups.com...
    > Słuchaj... przecież wiesz jak jest! Wszystko zależy od sytuacji w
    > danej chwili, gdzie idą znajomi, gdzie poszły fajne dziewczyny itp.
    > Takie dywagacje tracą wtedy sens.

    Jak chodzą do takich klubów, to nie są fajne. :-)

    > Chodzi tylko o to czy można np. zwykle przeciążonych uczciwą pracą
    > porządnych obywateli którzy zarezerwowali sobie wieczór na fajną
    > zabawę nagle stawiać w sytuacji poniżenia, upokorzenia, zniszczenia
    > godności osobistej??? Czy to nie jest NARUSZENIEM DÓBR OSOBISTYCH???

    Generalnie nie można. Jest kilka sposbów legalnego tego zrobienia, które
    opisałem tu ze setkę razy. Pozostałe sposoby przeważnie prowadzą do
    przekroczenia uprawnień przez pracownika ochrony / selekcjonera, co jest
    przestępstwem opisanym w ustawie o ochronie osób i mienia.

    > Jakich? Podaj przykłady.

    Cena biletu 1.000 zł. Zniżka dla blondynek, wzrost powyzej 170 cm,
    spódniczka mini - 99%. Warune. Pozostałe za 1.000 zł mogą wejść - tylko
    która wejdzie?

    Wezwać Policję.