  • Data: 2002-02-25 22:49:46
    Temat: Re: Akty normatywne a seks z 16-sto latką
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2002, Jacek wrote:

    >+ "Gwidon S. Naskrent" wrote:
    [...]
    >+ Wypowiadales sie na temat aktow normatywnych, ze normy PN nie sa aktami
    >+ normatywnymi.
    >+ Czy moge oczekiwac podsumowania ?
    >+
    >+ Czy normy obligatoryjne sa aktami normatywnymi czy nie ?

    Z tego że sam mam zastrzeżenia do polskiego prawa nie wynika,
    ze zdaniem sądów (tj. interpretacji prawa) nie są.
    Pomimo obligatoryjności.
    Nie oczekuj że będę szukał logiki: w niektórych zapisach
    prawa jej NIE MA.
    [...]
    >+ I na kolejne 100-tne zapytanie sam musze skonstruowac sobie odpowiedz ?

    Jak wygrasz o te patenty w NSA/SN to daj znać.
    Będziemy wdzięczni.

    >+ Jacek

    Pozdrowienia, Gotfryd