    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Date: Thu, 3 Mar 2005 16:50:36 +0000 (UTC)

    Przemek R. wrote:

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    pl>
    > ze o >> smrod chodzi?
    >

    > nie wkurwiaj mnie facet. Post glowny brzmi:
    >
    > "witam
    >
    > jak naklonic sasiada zeby przestal zbierac rozne rzeczy po
    > smietnikach? Czy tym zajmuje sie straz miejska, policja czy jeszcze
    > ktos? Jestesmy wspolnota mieszkaniowa czyli teoretycznie wszystko w
    > naszych rekach
    >
    > z gory dzieki
    >
    > PanTalon"
    >
    > gdzie tu widzisz przytoczony przez Ciebie fragment?
    > Sam lepiej zacznij sie orientowac w tym na co odpowiadasz!

    Opanuj się.
    Newsy to jest coś takiego że ludzie dyskutują, odpowiadają sobie. Jak
    się dorzuca wypowiedź do wątku, to należy przeczytać wszystkie
    wypowiedzi.

    Poza tym nie odnosiłem się do jego niechęci do smrodu czy ludzi -
    odnosiłem się do twojego bzdurnego, moim zdaniem, przekonania, że jak u
    kogoś śmierdzi w domu, to nie czuć na klatce.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem. I postaraj formułować swoje
    wypowiedzi nie używając wulgaryzmów - ode mnie masz już PW. Pewnie od
    innych też - nikt nie lubi rozmawiać z chamami.

    --
    Pozdro
    Massai