  • Data: 2004-09-22 20:41:18
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > wiedzialbym w jakim celu zadawal te pytanie mojemu dziecku.
    > Czyli namawial go do seksu, gdyby te dziecko bylo w wieku
    > opisywanym w watku to nie wrozylbym dobrze temu gosciowi :)

    Ale... pisałeś... o... GWAŁCIE...

    A... seks... z... nielegalnie... małoletnim... nie... koniecznie...
    musi... być... gwałtem...

    Więc... się... zdecyduj... o... czym... piszesz...

    Dotarło?

    [ciach]

    > ja nie gdybam sa 2 zalozenia, mojemu proponowal i pozniej widzialem co z
    > innym robil. to duzo? :)

    Owszem. Bo w tym przypadku wiesz, co z innymi robił (za coś przecież był
    skazany) i bezwzględnie uważasz zaproszenie na lody za równoznacznie z
    zaproszeniem na seks.

    Może jednak trzymaj się wersji sprawdzenia konkretnego przypadku i
    uzyskania dowodów? (zdjęcie? nagranie?)

    [ciach]

    [ciach]
    > Tak samo alkoholik, no ja przeciez nie pije, i rzezcywiscie powstrzymuje
    > sie iles tam czasu az wkoncu jak zlapie za butelke to tak sie schleje ze
    > moze w szpitalu wyladowac.

    Póki co nic nie wiadomo o schlewaniu. Tylko o gapieniu się na butelki. A
    dla alkoholika to dość dobre ćwiczenie woli...

    > Jak ktos chce to moze kontrolowac ale osoba o slabej woli wkoncu zmieknie,
    > (nagle wybuchnie)

    Znowu jesteś niekonsekwentny...

    "Jeśli chce"... "Osoba o słabej woli"...

    > Ajajaj, jestes policjantem prawda? Znasz statystyki (ile osob w danym roku
    > zaginelo).
    > Krotka pilka, a jezeli mialoby byc juz pobicie (bardzo brutalne) to na
    > pewno braly by w tym
    > udzial osoby ktore by "zachecily" pana do milczenia.

    Pamiętaj, że w internecie nic nie ginie... Jeśli w Twojej okolicy będzie
    jakieś zaginięcie lub anonimowe pobicie - zgadnij, kto może być
    pierwszym podejrzanym ;->

    > wystarczajaco bym wiedzial ze chcial odbyc stosunek plciowy z moim
    > dzieckiem.
    >
    > moze byc? :)

    Znacznie lepiej :)

    > prosze kolo ratunkowe

    Wirtualne oplucie ;) (z przymrużeniem oka oczywiście - taki żart ;) )