  • Data: 2004-09-22 15:47:57
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > tu: majac na uwadze fakt ze wczesniej mojemu dziecku to proponowal
    > to bez zadnych skrupulów. Ale mówie sprawdziłbym wczesniej czy
    > rzeczywisice o to chodzi.
    > widzac jak sie rucha z innym dzieciakiem

    Ponawiam pytanie: a jeśli nie byłby to gwałt? Jak byś wówczas zareagował?

    > mialbym 100000000 %
    > pewnosci.

    Integer out of range error ;->

    > tutaj jest zalozenie ze
    > 1. proponowal mojemu dziecku oda w piwnicy
    > 2. poszedlem po tym zdarzeoiu za nim jak szedl
    > z innym dzieckiem do wpiwnicy i widzialem jak sie ruchaja
    >
    > nie ma wtedy watpliwosci ze to samo chcial zrobic z moim

    Dużo tego gdybania.

    > patrz zalozenia powyzej. Czlowiek ktory chce sie leczyc nie zaczepiia co
    > chwile kogos.

    Jasssne. Porównaj sobie to z jakimkolwiek innym nałogiem.

    ?

    > Po za tym dziecko nie wiedzialo by co sie z owym Panem stalo :-)

    Dowiedziałoby się, jakby przyszli smutni panowie przesłuchać w sprawie
    pobicia.

    > to nie chociaż to wiele. Wystarczajaco bym wiedzial ze chcial wyruchac
    > mojego dzieciaka

    Czy mógłbyś się wyrażać w jakiś cywilizowany sposób?

    Nie załapałeś ;->