  • Data: 2004-09-22 09:09:29
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w

    > Powinni pojsc za nim i gdyby widzieli ze kogogs zaczyna macac itp.
    > (JA bym zrobil tak :) obcial kutasa, i polamal rece a pozniej nogi, i

    Sadzac po glownym poscie wnioskuje ze w okolicy musi byc juz niezla nagonka
    na tego kolesia.
    Srodowisko pewnie az chuczy od plotek.
    A wiadomo ze taka sytuacja daje sie we znaki, nawet dzieciom i innym,
    wszyscy sa przewrazliwieni i kazde nawet drobne spojrzenie tego czlowieka
    jest odbierane jako molestowanie i nienaturalne zachowanie.

    A co do tego co powiedzial dzieciak, to nie przywiazywalbym do tego az
    takiej wagi, skoro jest taka atmosfera w okolicy to dziecko moglo rowniez
    cos wymyslec, np z braku zainteresowania rodzicow itp, po prostu, chcialo
    zwrocic na siebie uwage.

    Sam bylem kiedys dzieckiem i sam wymyslalem przerozne historie, aby np
    przerazic rodzicow :)

    Pozdrawiam
    Jacek