    From: "Beatka" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Date: Tue, 21 Sep 2004 09:54:07 +0200

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:g3loic.pb6.ln@ziutka.router...
    wrote:
    > facet może być złośliwy i prowokacyjny jeśli tak go traktujecie od
    > początku.

    Jak? Jak go traktujemy????
    Pisalam jak on sie zachowuje.Z czego wnioskujesz, ze jest zle traktowany
    przez sasiadow? Teraz napisze - mamy na niego oko, to prawda, ale nikt go
    nie zaczepia, nie dogaduje, nie ubliza, nie wyzywa, nie wytyka palcem.Nawet
    nie krzyczy, zeby odszedl od dzieci, chociaz sie w srodku gotuje.....

    .>W końcu czemu miałyby służyć tego typu zachowania manifestowane
    > publicznie?
    Jest chory i powinien sie leczyc? Sprawia Mu to przyjemnosc? Ja nie wiem.Ale
    tak wlasnie sie zachowuje.

    >A jeśli faktycznie prawdą jest że regularnie zabiera jakiegoś
    > dzieciaka do piwnicy, to niech ktoś pogada z tym dzieciakiem.

    Napisalam jakie to sa dzieci.Obce i zaniedbane.Nikt z nas ich nie zna.
    Przyprowadza je i odprowadza.Ja nie mam czasu ich sledzic.Sa zgloszenia na
    policje w tej sprawie od sasiadow i policja bardzo chce dotrzec do tych
    dzieci i do informacji od nich ale te dzieci albo nie chca mowic albo gdzies
    policji znikaja z oczu.Czy Ty nie rozumiesz, ze byc moze te dzieci robia to
    swiadomie i "zarabiaja" w ten sposob cukierki, bulke lub pieniadze?

    >zawsze możecie
    > złożyć oficjalne zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia
    > przestepstwa. Nikt czegoś takiego nie zignoruje.

    Wlasnie je napisalam a teraz zbieram podpisy sasiadow.

    Pytalam co jeszcze moge zrobic.

    Wiecie co , niepotrzebnie chyba tu napisalam.Nie mam czasu na potyczki
    slowne i bronienie swojego zdania, ktorego i tak nie zmienie - dla moich
    dzieci ten czlowiek jest zagrozeniem. Ide szukac porady gdzie indziej. Oby
    nie do takich prawnikow jak niektorzy tutaj...