    From: "js" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: samochody z zachodu, akcyza, kontrole
    Date: Wed, 29 Dec 2004 13:54:47 +0100

    news:cqsl84$5mq$1@news.dialog.net.pl...

    > Po co ta głupawa odzywka, przyjacielu śniegowy?

    To nie jest odzywka, to stwierdzenie faktu.
    Przyjacielem Twoim nie jestem i raczej juz nie zostane.

    > A tak bez ogólników? Może jakiś rzeczowy komentarz?

    Jaki chcialbys komentarz?
    Rzeczowy? Do Twojego postu?
    W ogole zadales sobie trud, by samodzielnie sprawdzic, czy istnieja podstawy
    prawne?
    Czy uwazasz, ze nagle ktos sie obudzil w nocy i wpadl na pomysl : "Zrobimy
    tak! Niewazne, ze nie ma podstawy do takich dzialan, ale bedzie fajnie!"
    Natomiast co do powszechnosci tego typu przepisow :

    - art. 19 ustawy o PIT
    - art. 14 ustawy o CIT
    - art. 8 ustawy o podatku od spadków i darowizn

    i inne. Dodajmy do tego klauzule zawarta w art. 24b Ordynacji Podatkowej.

    Zachowujesz sie jak pan Jourdain, ktory to pewnego dnia odkryl, ze mowi
    proza.
    Tego typu uprawnienia to zadna nowosc.

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts