  • Data: 2006-05-13 10:30:42
    Temat: Re: samochód, współwłaściciel, rejestracja, ubezpieczenie... ?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mam samochod na wspolwlasciciela, ja jestem glownym
    wlascicielem,wspolwlasciciel posiada 1% samochodu.oc kupil on.Zeby
    zarejestrowac samochod musza byc wszyscy wlasciciele,albo oswiadczenie od
    wspolwlasciciela,i wspolwlasciciel musi podpisac dokumenty przy
    rejestracji.tak

    oc mozna smialo kupic na wspolwlasciciela,przynajmniej w compensie ja
    kupilem,i zamiast 1600 zl zaplacilem 450:-)

    Adas
    www.bluerose.lublin.pl