  • 1. Data: 2005-10-19 21:29:44
    Temat: samochod, ktory nie jezdzi do tylu!
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Wlasnie zobaczylem na TVN24 reportaz o samochodzie Nissana (wyglada, jak
    polaczenie Smarta z Micra), ktorego obrotowa kabina pozwala na jazde zawsze
    do przodu! Po prostu kierowca naciska przycisk i wszystko powyzej podwozia
    robi obrot o 180 stopni ;-)

    Zostawiam pole do dywagacji Rozmowcom ;-) Mam nadzieje, ze przypadek z
    punktu widzenia przepisow ruchu drogowego jest ciekawy.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 2. Data: 2005-10-19 21:41:07
    Temat: Re: samochod, ktory nie jezdzi do tylu!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zostawiam pole do dywagacji Rozmowcom ;-) Mam nadzieje, ze przypadek
    > punktu widzenia przepisów ruchu drogowego jest ciekawy.

    A co w tym ciekawego? Ot po prostu zdolność do zawracania w miejscu.
    Jedyny kłopot może być na ul. jednokierunkowej. Tam zawracać nie
    można, a cofać tak.

  • 3. Data: 2005-10-19 21:44:08
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A co w tym ciekawego?

    To, ze podwozie nie rusza sie z miejsca, a obrot wykonuje sama kabina :-) O
    ile mnie pamiec nie myli, dla polskiego kodeksu drogowego liczy sie
    podwozie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-10-19 21:44:45
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Male p.s.: Kabina razem ze swiatlami.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-10-19 21:47:03
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    http://tinyurl.com/dsca2

    tutaj link do omawianego samochodu :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-10-19 22:01:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To, ze podwozie nie rusza się z miejsca, a obrót wykonuje sama
    kabina :-) O
    > ile mnie pamięć nie myli, dla polskiego kodeksu drogowego liczy się
    > podwozie.

    A z czego to wnosisz? Polski kodeks takiego przypadku po prostu nie
    przewiduje.

  • 7. Data: 2005-10-19 22:31:42
    Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>

    > http://tinyurl.com/dsca2
    >
    > tutaj link do omawianego samochodu :-)

    Ale on szpetny...

    --
    Pozdrawiam Norbert :-)

  • 8. Data: 2005-10-19 22:42:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:dj6hgb$lq6$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale on szpetny...

    Eeee! Po prostu inny, niż przyzwyczailiśmy się. Zresztą przy tak małym
    pojeździe nie widzę sensu tej kombinacji z zawracaniem.

  • 9. Data: 2005-10-23 09:14:43
    Od: "Ero Walensdorf" <w...@w...pl>

    > Jedyny kłopot może być na ul. jednokierunkowej. Tam zawracać nie
    > można, a cofać tak.

    Jesteś pewien?
    EWa

  • 10. Data: 2005-10-23 09:35:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tiger napisał(a):
> [...]
    > do przodu! Po prostu kierowca naciska przycisk i wszystko powyzej podwozia

    Mysle ze jednak do tylu jezdzi.
    Kabina obraca sie calkiem sporo czasu, a niezbyt wyobrazam sobie
    sytuacjie kiedy podczas parkowania trzeba czekac tyle czasu pomiedzy
    kazdym poruszeniem sie w przod/tyl.

    Pewnie mozna nim tak samo jezdzic tylem jak i przodem, a dodatkowo mozna
    obrocic kabine.