  • 21. Data: 2006-05-15 10:55:51
    Temat: Re: sad grocki
    Od: "fil" <m...@g...com>

    Tak dok

  • 22. Data: 2006-05-15 10:59:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    fil napisał(a):
    > Tak dok?adnie w Strazy pozarnej i nie musze znac wszystkich spraw
    > zwiazanych z prawem.

    Wydaje mi się że jako strażak powinieneś.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 23. Data: 2006-05-15 11:01:47
    Od: "fil" <m...@g...com>

    No to jednak Ci sie wydaje.

  • 24. Data: 2006-05-15 11:18:41
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "fil" <
    macieko

    nic ci strazaku nie grozi,
    mozesz spokojnie zataic taka "karalnosc"

    macso

  • 25. Data: 2006-05-15 11:32:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    fil napisał(a):

    > sad rejonowy wydzial grocki!!!!!!!!!!!!!!!!!

    groDZki, od grodu.
    Justyna, miejcie litość nad analfabetami

  • 26. Data: 2006-05-15 11:38:30
    Od: "fil" <m...@g...com>

    Super dzieki za odpowiedz

  • 27. Data: 2006-05-15 11:48:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fil wrote:
    > Witam.
    > Zostalem zaocznie skazany przez sad grocki - w formie nagany,
    > oczywiscie owoluje sie od ich decyzji. Czy wyrok w sadzie grockim jest
    > równoznaczny z tym ze jestem juz karany, chodzi o np. podawanie np. w

    Patrząc na twoje wypowiedzi, zostałeś skazany nie za jakąś wietrarkę,
    ale za kaleczenie języka polskiego oraz za niewłaściwe kodowanie znaków
    - wyrok jak najbardziej popieram, szkoda tylko, że jest to zaledwie
    nagana ;->

    PS: "karanie" to prawomocny wyrok z kodeksu karnego. Inaczej "karany"
    byłby każdy, kto dostałby chociażby mandat za np. przeterminowaną
    gaśnicę w samochodzie ;)

  • 28. Data: 2006-05-15 12:04:41
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    fil napisał(a):
    > Pieniaczem to mnoze jesteś TY Johnson, pracuje w mundórówce i ważna

    A ty jesteś babolem skazanym pszes sond grocki.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 29. Data: 2006-05-15 12:26:17
    Od: "fil" <m...@g...com>

    No super &#8230;&#8230;&#8230;. , widz

  • 30. Data: 2006-05-15 12:53:16
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 5/15/2006 2:26 PM, fil wrote:

> [...]
    > a tu zwyk?a POLSKA rzeczywisto?? &#8211; czyli pokaza? si? przed innymi
    > jaki to ja jestem elokwentny i na wszystkim si? znam ale w
    > ostateczno?ci nie na tym co trzeba.
    > Czyli podsumowuj?c: - typowe pieniactwo, chamstwo i jak na Polsk?
    > przysta?o - warcholstwo.
    > Dzi?ki za niez?? nauk? na pewno to zapami?tam &#8211; i nie polec?
    > nikomu tej grupy.
    > Zamykam sam ten temat.
    >
    > PS. A tak na marginesie to w?a?nie od paru dni korzystam z &#8222;gogle
    > &#8211; grupy dyskusyjne&#8221;, st?d mog?ce wyst?pi? b??dy &#8211; ale

    A teraz się przeczytaj.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor