  • 1. Data: 2006-07-18 18:08:25
    Temat: rozwód - jakie szanse
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Moje pytanie dotyczy rozwodu - małżeństwo z dzieckiem, dwuletni staż i żona
    chce rozwodu z przyczyn niezgodności charakteru. Ona jest osobą wyjątkowo
    towarzyską, a on praktycznie nie ma swoich znajomych, ale z kolei zawsze
    chętnie z nią chodził i był bardzo mile postrzegany w naszym towarzystwie.
    Jej zaczęło coś w tej sytuacji przeszkadzać i składa pozew rozwodowy 0 mówi,
    że nie ma do niego praktycznie zastrzeżeń ale chce rozwodu i basta. Mówi, że
    musi go niańczyć. Chłopak spokojny, ciepły i niepijący w sensie pijaństwa.
    On nie zgadza się na rozwód i chce utrzymać ten związek - ona go unika,
    niegdzie z nim nie chce wyjść chociaż w domu gotuje, sprząta, pierze i (o
    dziwo) normalnie rozmawia.

    Pytanie brzmi - czy jeżeli on ją kocha, nie zgadza się na rozwód, nie widząc
    ku temu przesłanek to czy ona łatwo dostanie ów rozwód. Co on może zrobić?

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 2. Data: 2006-07-18 18:22:42
    Temat: Re: rozwód - jakie szanse
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    Przede wszystkim aby uzyskac rozwod musi nastapic trwaly i zupenyrozklad
    pozycia malzenskiego.

    Mieszkaja razem, bzykaja sie, jak wyglada wychowanie dzieci, spozywanie
    posilkow, spedzani czasu itd itp??... zeby ustalic czy nastapil rozklad
    trzeba odpowiedzic na takie pytania. Czy ktos kogos zdradzil???

    Poza tym jezeli jest dziecko to bierze sie pod uage glownie jego dobro.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-07-18 19:06:17
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    ona go unika, nie ma seksu, przytulania itp

    Jeś gotuje ale jeżeli chodzi o zdradę to z jego strony jest OK, a i ona
    twierdzi że nic nie robiła.

    Nie ma wspólnego spędzania czasu - on proponuje jej wspólny spacer, a ona na
    to NIEEEEE !
    On proponuje wyjazd na wakacje - a ona na to NIEEE !
    On proponuje spotkanie z przyjaciólmi a ona - NIEEEE !

  • 4. Data: 2006-07-18 19:23:33
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Je? gotuje ale jeżeli chodzi o zdradę to z jego strony jest OK, a i ona
    > twierdzi że nic nie robiła.

    A ja ci powiem ze kłamie .... kogos znalazła i tyle. Tak po prostu nie
    zmienia sie zdania. Wystarczy zainteresowac sie jej komórka, włączyc
    logowanie ekranu na komputerze w domu oraz sprawdzic co robi w wolnym
    czasie i czy ma dziury czasoprzestrzenne. Szybko wyjdzie co jest na
    rzeczy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-07-18 19:27:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A ja ci powiem ze kłamie .... kogos znalazła i tyle. Tak po prostu nie
    > zmienia sie zdania. Wystarczy zainteresowac sie jej komórka,

    uuu, podzeganie ? :-)

    P.
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 6. Data: 2006-07-18 19:33:15
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > uuu, podzeganie ? :-)

    Doświadczenie :P

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-07-18 19:51:38
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    > A ja ci powiem ze kłamie .... kogos znalazła i tyle. Tak po prostu nie
    > zmienia sie zdania.

    Też tak myślę...

    > Wystarczy zainteresowac sie jej komórka,

    podobno jest OK

    > co robi w wolnym czasie i czy ma dziury czasoprzestrzenne.

    i tu kombinuje, namawia koleżanki do fałszywych zeznań
    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 8. Data: 2006-07-18 20:09:48
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > i tu kombinuje, namawia koleżanki do fałszywych zeznań

    Konfrontacja ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2006-07-18 20:35:29
    Od: stern <s...@0...pl>

    Tomasz Gębala napisał(a):

    > i tu kombinuje, namawia koleżanki do fałszywych zeznań

    aż się przypomniał Czarek Pazura i opowieść o kobiecej solidarności ;)

    BP, NMSP

    BTW: jeśli on udowodni, że ona go zdradza, to jej szanse na rozwód
    baaardzo maleją.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 10. Data: 2006-07-18 20:45:20
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > BTW: jeśli on udowodni, że ona go zdradza, to jej szanse na rozwód
    > baaardzo maleją.

    Wcale nie maleją ... rozwod dostanie tak czy siak, ale juz raczej
    niekoniecznie z jego winy, albo za porozumieniem.

    --
    Krzysiek, Krakow