  • 1. Data: 2002-04-15 18:34:19
    Temat: rozwod cd.
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    Chcialam sie dowiedziec czy moge miec wglad do pozwu rozwodowego jaki zlozyl
    moj maz.
    Podobno aby dowiedziec sie czym argumentuje wniosek o rozwod musze czekac do
    konca sprawy polubownej. Czy to prawda?

    Inna rzecz zawsze bylam posadzana o zdrady, notorycznie ,spodziewam sie
    wiec ze powodem rozpadu malzenstwa jest wg. meza moja zdrada. Jak sie bronic
    przed tym? Jak argumentowac ze to wymysl.?

    pozdrawiam,
    Luiza

  • 2. Data: 2002-04-15 19:20:53
    Temat: Re: rozwod cd.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 15 Apr 2002, Lusia wrote:

    > Chcialam sie dowiedziec czy moge miec wglad do pozwu rozwodowego jaki zlozyl
    > moj maz.

    Przecież powinnaś dostać odpis?

    > Podobno aby dowiedziec sie czym argumentuje wniosek o rozwod musze czekac do
    > konca sprawy polubownej. Czy to prawda?

    Jakiej sprawy polubownej? Przecież posiedzenie pojednawcze jest częścią
    postępowania procesowego.

    > Inna rzecz zawsze bylam posadzana o zdrady, notorycznie ,spodziewam sie
    > wiec ze powodem rozpadu malzenstwa jest wg. meza moja zdrada. Jak sie bronic
    > przed tym? Jak argumentowac ze to wymysl.?

    Świadkowie, przesłuchanie stron?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-15 20:16:27
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...
> [...]
    Zaczynam cię lubić
    No,....chyba , ze to wymysł

    Rob

  • 4. Data: 2002-04-15 22:26:08
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Przecież powinnaś dostać odpis?

    pojednawczego.>

    Pozdrawiam.
    Marcin Will

  • 5. Data: 2002-04-16 07:10:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@h...pl> napisał w wiadomości

    > --
    >

    > Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > zlozyl

    jednak ,że gdzieś było podane ile ten rozwód już trwa :-) więc wnioskuje ,że
    kolega Gwidon ma racje ...
    A nasza koleżanka świetnie sie bawi na grupie :-)

    > pojednawczego.>

    wszystkie posty zainteresowanej :-)))

    Sandra

  • 6. Data: 2002-04-16 08:29:37
    Od: "Lusia" <L...@g...pl>

    >A nasza koleżanka świetnie sie bawi na grupie :-)
    >Sandra

    Swietnie bynajmniej sie nie bawie, raczej jak najgorzej:)
    Jestem zupelnie zdezorientowana, poniewaz maz kazdego dnia mowi co innego.
    Stad zamieszanie w moich pytaniach. Staram sie przygotowac na kazda
    ewentualnosc.
    Oczywiscie najchetniej bym sie nie rozwodzila:)
    Nie mniej jednak dziekuje wszystkim za odpowiedzi na moje pytania.
    Luiza

  • 7. Data: 2002-04-17 18:54:42
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    Mon, 15 Apr 2002 20:34:19 +0200, Lusia tak się wyraził(a):
> [...]
    > wiec ze powodem rozpadu malzenstwa jest wg. meza moja zdrada. Jak sie bronic
    > przed tym? Jak argumentowac ze to wymysl.?

    Kopalnia?
    Będziesz musiała pokazać przed sądem no.. wiesz co.
    Na tej podstawie po oględzinach sąd stwierdzi czy zdradzałaś czy nie.

    --
    Pozdro Andrzej
    Strona po remoncie: http://www.endrju.host.sk

    begin I_Love_Micro$oft_(KLEZ).mp3