  • 1. Data: 2002-04-15 18:31:07
    Temat: wypozyczenie samochodu
    Od: "Wojtek P." <...@...pl>

    Witam,

    jestem harcerzem (serio - tacy jeszcze istnieje ;) ). jako szczep posiadamy samochod
    ciezarowo osobowy typu Nysa ;) w tym roku nie bedzie nam on potrzebny na obozie.
    chcemy go nieodplatnie wypozyczyc innej druzynie.
    czy ktos pomogl by mi napisac umowa jaka miedzy soba spiszemy ? chodzi mi o to, zeby
    pozniej mandaty jakie moga splywac za ich jazde nie byly na nasz koszt (wpis do
    dowodu), zeby byla ich odpowiedzialnosc, zeby bylo jasne, ze maja nam go oddac w
    stanie nie pogorszonym i ze po ich stronie jest koszt utrzymania samochodu ... a co
    najwazniejsze zeby byla zgodna z prawem.
    ufam im w pelnej mierze, jednak jak wiecie umowa jest umowa. warto miec ja na wszelki
    wypadek.
    ja nie znam sie na tym zupelnie. za kazda pomoc bede wdzieczny ...

    pozdrawiam

    Wojtek Piatkowski

    Wojtek P.