  • 1. Data: 2004-06-06 16:28:33
    Temat: rozwód a rozdzielność majątkowa i alimenty
    Od: "i." <z...@m...pl>

    chcemy (na pewno) się rozwieść po kilkunastu latach małżeństwa,
    mamy 1 dziecko nastoletnie,
    mamy rozdzielność majątkową od roku czasu,
    mieszkanie i wszystko co w nim zapisane jest na mnie,
    rozwód chcemy wziąć bez orzekania o winie,
    pytania:
    1. Jak postąpi sąd (podział majątku) jeśli mieszkamy razem w moim
    mieszkaniu, czy można (czy trzeba) w pozwie napisać coś żeby sąd nie
    rozpatrywał tej sprawy?
    2. Czy na pozwie można zadeklarować kwotę łożenia alimentów na dziecko?
    Jeśli pozew (bez orzekania o winie) podpisują oboje małżonkowie to czy sąd
    będzie ingerował w zadeklarowaną przez ojca wysokość alimentów (czy będzie
    pytał o dochody), a jeśli tak to jaką zasadą kieruje się sąd przy ustalaniu
    wysokości alimentów (jakiś % od dochodu czy jak)?
    3. Czy w związku z powyższymi pytaniami ma znaczenie kto jest pozwanym a kto
    powodem?

    pozdrawiam
    i.

  • 2. Data: 2004-06-06 17:57:46
    Temat: Re: rozwód a rozdzielno?ć maj?tkowa i alimenty
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jun 2004 18:28:33 +0200, "i." <z...@m...pl> wrote:

    > chcemy (na pewno) się rozwieść po kilkunastu latach małżeństwa,

    [...]

    przejrzyc Kodeks Rodziny i Opiekunczy a takze Kodeks Cywilny.
    Znajdziesz tam odpowiednie paragrafy. To, ze sie zgadzacie nie onacza
    ze sad udzieli wam rozwodu. jezeli podasz mi adres wysle ci sporo
    materialow na ten temat. w kazdym razie moze czekac was sporo nerwow
    po spotkaniu z pania w lancuchu...
    -

    HeSk

    Politycy to szakale z jednego miotu !((c)HeSk)

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.

    * My personal opinions are just mine.

  • 3. Data: 2004-06-06 18:07:45
    Od: "i." <z...@m...pl>

    mój list z adresem został odrzucony,
    chyba masz zły adres

    i.

  • 4. Data: 2004-06-06 18:16:37
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "i." z...@m...pl napisał(a)
    w news'ie: news:c9vmhg$uln$1@smars.pl

    > mój list z adresem został odrzucony,
    > chyba masz zły adres

    "Nadgorliwość gorsza od faszyzmu" , po
    czym sądzisz, że adres z...@m...pl
    to dobry_poprawny adres?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) poszkodowany został odwieziony do szpitala celem