  • 1. Data: 2006-01-04 11:29:58
    Temat: rozwód
    Od: "mamaJ." <...@...pl>

    Witam,może znajdzie się ktoś z podobnym problemem jak mój i coś
    poradzi,może jakiś fachowiec od tematu?
    Zacznę od początku...byliśmy z mężem małżeństwem od 1996 roku w
    normalnym tego słowa znaczeniu...wspólny dom,troje
    dzieci,problemy...W pewnym momencie postanowiłam trochę zaistniećna
    rynku pracy i dołożyć do wspólnego (skromnego budżetu)-podjęłam
    pracę dorywczą raz w tygodniu,później doszedł do tego drugi
    fach-agent w Provident Polska.Niestety to małżeństwo od początku
    miało się pod górkę...w pół roku od ślubu(tylko
    cywilny)dostałam pierwszą lekcję przy pomocy tzw.piąchy...Zawsze
    wynajmowaliśmy mieszkanie...więc razu pewnego zamieszkaliśmy w
    stolicy....tu sprawa przycichła.Do czasu...pewnego dnia
    wyprowadzilśmy się z powrotem na moją rodzinną wieś i się
    zaczęło abarot...Awantury,rękoczyny,jednak przed znajomymi udawałam
    że wszystko jest dobrze(wszyscy znali mnie tam od urodzenia)więc nikt
    nic nie wiedział...Aż pewnego dnia znalazłam w szufladzie córek
    bieliznę obcego pochodzenia!Stałam się nieufna jeszcze
    bardziej,zamknęłam się w sobie...Dzieci nigdy na szczęście nie
    cierpiały z powodu złej atmosfery domowej,zawsze były czyściutkie
    ,najedzone,uśmiechnięte-starsza córka poszła nawet rok wcześniej
    do zerówki.Pewnego dnia zaczęła sie definitywna zmiana w moim
    świecie,poznałam Kogoś Naprawdę Ważnego i ...zakochałam się jak
    małolata! To było cudowne!Wraz z nowym uczuciem zaczęłam nowe
    życie..."wyprowadziłam" się ze wspólnego łóżka na pojedynczy
    fotel...Zaczęłam znikać na noce-jednak bez negatywnego wpływu na
    dzieci,nigdy nie zostawały same czy głodne.Przyszedł taki dzień-Ten
    dzień...byłam w ciąży z Kimś Naprawdę Ważnym...i co
    dalej?Niedługo trwała radość...podczas jednej z awantur domowych
    poroniłam.Oczywiście mąż o niczym nie wiedział...Ale to
    przesądziło o mojej wyprowadzce...Zostawiłam wszystko i wszystkich i
    wyprowdziłam się do znajomej.Mąż z dziećmi wprzeniósł się do
    swojej matki.Minął jakiś czas ,zamieszkałam z Kimś Bardzo
    Ważnym,znów byłam w ciąży,mąż dowiedziawszy się o tym,zakazał
    mi widywania się z dziećmi.Wniósł pozew o alimenty w wysokości
    600zł na całą trójkę.Ja będąc na zwolnieniu lekarskim nie
    podlegałam komornikowi,teraz jestem zarejestrowana w urzędzie pracy
    bez prawa do zasiłku(co w taym wypadku z komornikiem?)Ponieważ nie ma
    rozwodu moje obecne dziecko ma nazwisko męża,nie mojego partnera(czy
    można to zmienić i jak?)Chciałabym wnieść pozew o rozwód(mąż
    się zgadza)-jak napisaś najlepiej pozew,może wynająć
    adwokata,jakie są koszty,czy to że nie pracuję może je trochę
    obniżyć,jak długo potrwa proces rozwodowy....Wszystkie porady mile
    widziane...Może znajdzie się jakiś radca prawny,który pomoże
    formalnie,może jakieś namiary na Kogoś doświadczonego...Poradźcie
    coś...

  • 2. Data: 2006-01-04 11:36:09
    Temat: Re: rozwód
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    ROTFL,
    Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :)
    Blog godzien wizyty u Ewy Drzyzgi.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 3. Data: 2006-01-04 11:48:16
    Od: "mamaJ." <...@...pl>

    Paweł napisał(a):
    > ROTFL,
    > Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać :)
    > Blog godzien wizyty u Ewy Drzyzgi.

    łatwo się śmiać jak się nie ma problemów,no chyba że z zębami:-))

  • 4. Data: 2006-01-04 15:42:23
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Wszystkie porady mile
    > widziane...Może znajdzie się jakiś radca prawny,który pomoże
    > formalnie,może jakieś namiary na Kogoś doświadczonego...Poradźcie
    > coś...

    jesli nadal jest pani zainteresowana pomoca, to prosze pisac na priva, spraw
    rozwodowych razcej rozwiazuje sie dyskretnie..

    Kacper