    From: "Nixe" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy terminowej, czy to normalna praktyka?
    Date: Wed, 21 Dec 2011 12:22:04 +0100

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości news:4ef1b9cc$0$1220

    > I właśnie kalkulując to ryzyko, świadczę usługi na podastawie takiej umowy
    > a nie innej. Jak się komuś nie podoba - to może sobie znaleźć inny kurs.

    I to jest chyba najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji.

    > No na pewno nie zrobił tego po to żeby wyszło drożej :).

    Ale może wychodzi tak samo, tylko organizator łowi jeleni.
    Ja mam w firmie kretyńską umowę (podpisaną nie przeze mnie, tylko
    poprzednika) na dostawę wody pitnej w takiej formie, że wypowiedzenie mogę
    złożyć tylko i wyłącznie na koniec roku. Jeśli zapomnę o terminie, to "gie"
    ich to obchodzi. Wody mogą wprawdzie nie dostarczać, ale płacić trzeba przez
    następne 12 miesięcy. Wcale nie jest taniej przez to, że umowa jest ich
    zdaniem lojalnościowa. Inni dostawcy mają dokładnie te same ceny. I dlatego
    właśnie w listopadzie wypowiedziałam tę umowę, bo nie zamierzam nabijać
    komuś kasy za nic.

    > Ale on NADAL jest kursantem, może mu się odwidzi i znowu zacznie chodzić?

    No nie do końca, bo wracając na kurs po kilku miesiącach nieobecności
    niewiele się z niego korzysta.

    > Z majtek?

    A dlaczego nie? :)

    N.