    Date: Wed, 21 Dec 2011 11:49:48 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy terminowej, czy to normalna praktyka?

    (21.12.2011 11:35), Nixe wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > A co kogoś obchodzi, że Ciebie nie obchodzi? :)
    > To Twoje ryzyko prowadzenia biznesu.

    I właśnie kalkulując to ryzyko, świadczę usługi na podastawie takiej
    umowy a nie innej. Jak się komuś nie podoba - to może sobie znaleźć inny
    kurs.

    > Ale nie wiemy, czy w tym wątku organizator faktycznie tak skalkulował
    > składkę, że wychodzi taniej.

    No na pewno nie zrobił tego po to żeby wyszło drożej :).

    > Wiemy tylko, że pozwala na wypowiedzenie tylko i wyłącznie na swoich
    > warunkach.

    Strony umawiają się. Jak stronie-klientowi nie odpowiada, nie musi się
    na takie warunki umawiać.

    > To spróbuj tak zrobić :)

    Ok, może jakieś przepisy szczególne przeszkadzają takiej umowie, ale
    byłem stroną umowy 2 letniego najmu bez możliwości wypowiedzenia.

    > Ale ją NADAL MAM. Może mi się odwidzi i zacznę nosić?

    Ale on NADAL jest kursantem, może mu się odwidzi i znowu zacznie chodzić?

    > Może z niej zrobię łańcuch na choinkę?

    Z majtek?

    > Usług nie mogę przerzucić na nikogo ani zawiesić ich sobie w czasie czy
    > zamienić na coś innego.

    Jest cała masa przedmiotów z którymi niewiele można zrobić innego niż
    ich pierwotne przeznaczenie.

    To może zabrnijmy z analogiami dalej. Wykupienie domeny. Wykupujesz,
    płacisz za rok. Po miesiącu nie jest Ci potrzebna z różnych przyczyn.
    Myślisz że ma sens zwracanie się do rejestratora domen o zwrot
    niewykorzystanego czasu używania domeny?

    p. m.