    From: Nixe <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwiązanie umowy terminowej, czy to normalna praktyka?
    Date: Tue, 20 Dec 2011 09:54:42 +0100

    W dniu 2011-12-19 21:04, Albercik pisze:

    > pytania:
    > czy takie zapisy nie są jakoś zabronione?

    Nie sądzę, ale umowa jest tak porypana, że nie zdecydowałabym się jej
    podpisać.

    > 1.1 w razie choroby(trzeba zaświadczenie lekarskie o min. 3
    > miesięcznej niezdolności do ćwiczeń)

    Wyjątkowy kretynizm.

    > 1.2 zmienia się miejsce zamieszkania(konieczne okazanie jakiegoś
    > dokumentu)

    A ten jeszcze większy. Niby jaki dokument miałbyś przedstawić?

    > Czy w przypadku gdy przestane płacić i wysyłać dziecko na zajęcia
    > dodatkowe to umowa zostanie zerwana przez usługodawcę bez konsekwencji
    > dla mnie? W regulaminie jest tylko wzmianka o nieterminowych
    > płatnościach i ustawowych odsetkach.

    To może po prostu zapytaj (najlepiej pisemnie z prośbą o pisemną
    odpowiedź), co się dzieje w takim przypadku?
    Swoją drogą ciekawe jakby zareagowali na wypowiedzenie umowy z powodu
    braku możliwości jej realizacji przez Ciebie (problemy finansowe,
    dziecko źle reaguje na towarzystwo innych dzieci itp.)

    N.