eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/ › Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    From: Marek <A...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    Date: Sun, 23 Jan 2005 10:57:18 +0100

    > No to masz schody.
    > Wspolnota zaplacila za wode wg glownego wodomierza (jezeli prowadzona
    > jest wlasciwa ksiegowosc) a teraz musi odzyskac kase od wlascicieli i
    > najemcow.
    > Nie sadze aby oplacalo ci sie za 400zl wszczac awanture.
    > Mozesz tylko wystapic o umorzenie ze wzgledu na wspomniane wspolne ubikacje
    > ktorymi zwykle wyciekaja bezposrednio do kanalizacji ogromna ilosc
    > pieniedzy
    > (czyli wody)
    Spróbuję oczywiście grzecznie. Mogę tylko przypuszczać, że z awanturą
    poleci pani, która ma b. niskie dochody i nie stać jej na dopłatę jeszcze
    wyższą niż ja. /więcej osób/
    Najgorsze, że jednak nie mogę sie powołać na niezgłoszone wanny. Zrobiłem
    sobie symulację rolziczenia, gdyby wszystkie wanny /łazienki były zgłosone.
    Zasymulowałem w sumie rozliczenie po kontroli administracji. Wtedy moja
    dopłata byłaby o 200 zł niższa, ale bardzo dużo musiałaby dopłacić poważnie
    chora sąsiadka, która ma wannę, ale z niej prawie nie korzysta. Tym kosztem
    nie mogę.

    Dopłaciłaby też sąsiadka, o której wcześniej pisałem- ale ją akurat stać
    na dopłatę, a tym bardziej na zgłosenie łazienki.

    Zobaczę,sprawdzę jeszcze zużycie na wodomierzu głównym. Jeżeli znacznie
    wzrosło- będzie 2 powód do mojego wniosku.

    A jak jest z powoływaniem się na "normy współżycia społecznego" ? (norma
    wyliczona formalnie prawidłowo, ale nierealna).
    Konstrukcję mojego wniosku chcę oprzeć na wzroście zuzycia 1.4 raza,
    nierelanej normie, ubikacjach i ubytkach.

    --
    Marek