eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/ › Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    From: Marek <A...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    Date: Sat, 22 Jan 2005 15:21:20 +0100

    Sat, 22 Jan 2005 07:06:26 -0600, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > Hmm, zamiast kombinować kto tu kręci załóż sobie wodomierz. Kosztowałoby
    > cię to połowę tego. Zleć to komuś niech się męczy. Po co uparłeś się, że
    > sam to będziesz robił. Problemy, kto ciągnie na lewo przestaną cię
    > wówczas dotyczyć.
    > To chyba najlepsze co możesz zrobić.
    To już postanowione. Ale zastanwiam się jak "ugryźć" sprawę umorzenia tej
    dopłaty. Przecież nie zużyłem o 40% więcej wody niż w ubiegłym roku!!! 7,32
    m3 /osobę to chyba nie było mało. Jest coś takiego jak "normy współżycia
    społecznego" ? Pogooglowałem trochę, i takich problemów jak mój jest dość
    dużo. Z normą 7,32 byłem pogodzony.

    > Jak macie rozsądną administrację, to niech się przejdzie po
    > mnieszkaniach bez wodomierzy i ustali stan faktyczny, kto ma wanne lub
    > prysznic, a kto tylko umywalkę. I chyba tylko to możesz napisać.
    Mamy. Sam tam pracuję ;-))

    --
    Marek