    From: "AgaM" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczanie ciepła z mocą wsteczną?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 20:31:19 +0100

    news:csm7t7$dqt$7@inews.gazeta.pl...
    > Co do zasadności samego sposobu rozliczenia, już wiele razy o tym pisałem
    na
    > tym forum. Nie ma możliwości rzetelnego zrobienia tego. Każdy sposób jest
    > jedynie przybliżeniem. Sposób rozliczenia z metra jest o tyle prostszy, ze
    > nie wymaga ponoszenia dodatkowych opłat ani nie ma konieczności montażu
    > urządzeń. Skoro TBS uznał dokonał już rozliczenia, to moim zdaniem chcąc
    > zrobić na nowo powinien dowieść, ze nowy sposób jest rzetelniejszy od
    > poprzedniego. A to moim zdaniem niewykonalne.

    Ich zdaniem ten sposób jest rzetelniejszy bo na 86 mieszkań, 74 mieszkania
    miały nadpłatę ( według liczników gdzie jeden GJ kosztował 115 zł) a
    pozostałe mieszkania miały dopłacić(kwoty od 300zł do 3000zł).A teraz kiedy
    rozliczyli od 1m2 każdy musi dopłacić po ok.200zł bez względu czy oszczędzał
    czy nie.Dzięki ich rozliczeniu nie muszą nic zwracać a my musimy ponieść
    koszty tych którzy mieli duże dopłaty.

    > Tak więc na ich wezwania do wyrównania rozliczenia do tyłu po prostu bym
    > odpowiadał, że uregulowałem już należność obliczoną w sposób jaki sam
    > ustalili. Dopłatę uzależniam od wykazania, że nowy sposób jest
    > rzetelniejszy.

    Tyle tylko że oni mogą sobie wyrównać mój dług wobec nich z kaucji jaką
    wpłacałam przy odbieraniu mieszkania(kaucja wynosi 12 czynszów).Dlatego
    jeśli nie chcę stracić tych pieniędzy muszę udowodnić że zrobili to
    niezgodnie z prawem.

    Pozdrawiam
    AgaM