    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczanie ciepła z mocą wsteczną?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 18:00:20 +0100

    Użytkownik "AgaM" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:csk434$fs4$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Oczywiście. Jako powód podał protesty mieszkańców, którzy otwierali okna
    > mając stale odkręcone kaloryfery i wg liczników powinni dopłacić po około
    3
    > tysiące PLN. Dodam, że mieszkańców wpływowych w pewnych ważnych kręgach
    > miejskich...

    Co do zasadności samego sposobu rozliczenia, już wiele razy o tym pisałem na
    tym forum. Nie ma możliwości rzetelnego zrobienia tego. Każdy sposób jest
    jedynie przybliżeniem. Sposób rozliczenia z metra jest o tyle prostszy, ze
    nie wymaga ponoszenia dodatkowych opłat ani nie ma konieczności montażu
    urządzeń. Skoro TBS uznał dokonał już rozliczenia, to moim zdaniem chcąc to
    zrobić na nowo powinien dowieść, ze nowy sposób jest rzetelniejszy od
    poprzedniego. A to moim zdaniem niewykonalne.

    Tak więc na ich wezwania do wyrównania rozliczenia do tyłu po prostu bym
    odpowiadał, że uregulowałem już należność obliczoną w sposób jaki sam
    ustalili. Dopłatę uzależniam od wykazania, że nowy sposób jest
    rzetelniejszy.