    From: "scorpio" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczanie ciepła z mocą wsteczną?
    Date: Wed, 19 Jan 2005 07:31:46 +0100

    > Oczywiście. Jako powód podał protesty mieszkańców, którzy otwierali okna
    > mając stale odkręcone kaloryfery i wg liczników powinni dopłacić po około
    3
    > tysiące PLN. Dodam, że mieszkańców wpływowych w pewnych ważnych kręgach
    > miejskich...

    Ja od pol roku mieszkam w budynku TBSowskim i takze posiadam licznik ciepla.
    Jest dla mnie to bardzo dogodna forma rozliczania, na dzien dzisiejszy
    licznik wykazal mi zuzycie 0,5 gigadzula ciepla (okres grzewczy od
    pazdziernika do dzis) co kosztuje mnie na dzien dzisiejszy 20,00 zeta oprocz
    stalej oplaty :-)))

    pzdr
    scorpio