    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e3fe743$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e3ff7f3$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e40035c$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <z3tj8oxs861a$.aoe18b4y68mz.dlg@40tude.net>
    <5e4096ca$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <bcyr5q2tujn3$.19ngs2f6a3wpb$.dlg@40tude.net>
    <5e41d9d2$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e41ee1e$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e432992$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e444e96$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e4454f3$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: rozdzial kosciola od szkoly
    Date: Wed, 12 Feb 2020 22:15:43 +0100

    dyskusyjnych:5e4454f3$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.02.2020 o 20:11, J.F. pisze:

    >A to ZOMO, to Twoim zdaniem niby co było?

    Tylko z biegiem lat i pogarszaniem sytuacji liczba chetnych do mogla
    sie zmniejszac.
    A jakby ich zabraklo, to by wladza upadla.

    Dzisiaj tez moze byc to samo, ale jesli niedogodnosc polega na
    pilnowaniu miesiecznicy, schodow czy pomnika - to jest znosna :-)

    >Tu się z Tobą nie zgodzę. Głosowało sie na konkretną osobę. Zobacz
    >teraz
    >na ordynację. Głosujesz na Kowalskiego, a głosy dostaje Malinowski.
    >Spróbuj "uwalić" konkretnego posła? Nie da się. jak go partia
    >odpowiednio wysoko umieści, to będzie posłem.

    Wysokosc na liscie teoretycznie nie ma znaczenia, ale psychologicznie
    moze juz miec.
    Ale owszem - jak partia prezna, to kilku kandydatow w okregu
    przepchnie.

    >Czyli kto miałby kandydować?

    No jak to kto - masz mandat, jeden kandydat z PZPR, drugi kandydat z
    PZPR.
    Uwalaj sobie jak potrafisz :-)

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=
    WDU19850260112