    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: rowerzysta vs kierowca - prosba o porade
    Date: Sun, 8 May 2005 21:50:19 +0200

    "rowerzyk" <r...@z...sie.nad.tym.adresem> napisał:

    > Rzucam sie w oczy, latwo zapadam w pamiec, lubie wsadzac ryja w nie
    > swoje sprawy i wiedziec wiecej niz musze. Od jakis 2 lat troche wiecej
    > niz przecietny rowerzysta interesuje sie stosunkami rowerzysta - reszta
    > swiata. I nie przypominam sobie nikogo takiego.

    No proszę. Ja korzystam z tego środka 'lokomocji' ze 30 lat. Świadomie.
    Nie piszę o szczeniackich zabawach w berka...

    > Na skladaku, dosc intensywnie, od dziecka, a od 97 roku na goralu.
    > Srednio rocznie po 12 tys km po okolicach bialegostoku, odrobinke w
    > gorach, ale bez wyjezdzania na wyprawy z sakwami.
    > Ostatnio troche wiecej przed komputerem niz na rowerze z powodu
    > strasznie lamliwych ram jakie teraz robia :)
    > I zeby bylo [TG]: Prawo jazdy od 96, jednak przejechane znacznie mniej
    > niz rowerem. Nie mniej caly czas w rodzinie jest jakis samochod i jak
    > sie nie da rowerem, ani komunikacja miejska to korzystam.

    Ja mam PJ od 1982. Rowerem sporo więcej, w tym jazdy turystyczne z sakwami
    na dłuuugich odcinkach. Wiem jacy potrafią być ludzie - nie ma znaczenia,
    czy jechał rowerem, czy samochodem.

    > Przedstawic mozna na wiele sposobow, a ta wersja mnie nie przekonuje.
    > <domniemanie> Moze po prostu rodzice zorientowali sie, ze przesadzili i
    > ze moga byc z tego klopoty i zaczeli kampanie promujaca swoja wersje
    > wydazen. Ot. I tyle. </domniemanie>

    Podważyłeś ich wersję zdarzeń, twierdząc, że takich rowerzystów nie
    spotkałeś - ja jak najbardziej.

    > ma. lubie jezdzic rowerem.

    Ja też, ale futrzak pojawił się ze SW VI.