  • Data: 2005-05-08 17:52:23
    Temat: Re: rowerzysta vs kierowca - prosba o porade
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d5lijl$drc$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > To nie przywilej tylko pragmatyzm ustawodawców.
    Masz prawo mieć coś, co uważasz za swoje zdanie.

    > Pomyśl. To nie takie trudne.
    To czemu ci nie wychodzi?

    > A chlebak, jak sama nazwa wskazuje, służy do noszenia granatów.
    > Ośmieszasz się, serdeńko.
    Na szczęśccie to tylko twoje zdanie. Ergo - bez znaczenia.

    > ROTFL
    > Jesteś na prawdę zabawnym stworzonkiem.
    Nigdy ci w śmieszności nie dorównam.

    > Jak sobie wyobrażasz rejestrowanie i badania techniczne dla rowerów?
    Tak jak innych pojazdów (motorowerów może).

    > MegaROTFL
    No to co? Tarzaj sie, skoro musisz.

    > Już to widzę - rowerzysta 'skasował' samochód, po czym zbiegł z miejsca
    > zdarzenia... w zaświaty.
    Są szkody materialne (zarysowania, wgniecenia), powstałe nawet na parkingu w
    przypadku samochodów, motocykli są likwidowane z OC. Pomyśl trochę, a
    zrozumiesz o czym pisałem. Dasz radę (chyba).

    > Pieszy też nie musi mieć.
    To zlikwidujmy dla wszystkich.

    > Weż spróbuj ruszyć swoje szare komórki (czy może ich resztki) i pomyśl:
    Słuchaj chłopcze - może masz umysłowość 12-to latka, ale to cię nie uprawnia
    do prostackich tekstów. Chcesz dyskutować, to dostosuj sie do ogólnie
    przyjętych standardów. A jeśli pyskować - to do lekarza albo pod bramę.
    Jasne?

    --
    Jotte