eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworoszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka) › Re: roszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "yapann" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: roszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka)
    Date: Thu, 13 Nov 2008 19:46:34 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <gfhslu$5s6$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <gfff5k$vbc$1@achot.icm.edu.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: chello087207233082.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1226601982 6022 87.207.233.82 (13 Nov 2008 18:46:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Nov 2008 18:46:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:563190
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnghnktd.uec.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Grunt to inteligencja... Bo wpisanie w protokół szkody przez odbiorcę,
    > że jego zdaniem nadawca źle zapakował w zasadzie zwalnia z
    > odpowiedzialności przewoźnika...
    opisano fakty (opisujący opisał) - sposób zabezpieczenia. - gdzie tu chcesz
    inteligencji?

    > przypadku ubezpieczyciel wypłaciłby odszkodowanie i byłoby po sprawie...
    jakbyś jednak użył inteligencji, to te dwie sytuacje się wykluczają:
    - albo za słabo zapakowana (=> wina wysyłającego)
    - albo nie za słabo zapakowana (=> wina kuriera)

    mi jednak chodzi o to, czy w przypadku kiedy zniszczenie było trudno do
    zauważenia przy odbiorze (a było i można próbować to wykazać) - czy wina
    spada na odbierającego, co przegapił swoje 5 minut, i reklamację złożył
    postfaktum. Pomoże ktoś?..



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1