    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rocznik 1981 do rezerwy, czy nie ??
    Date: Wed, 18 Aug 2004 06:01:48 +0000 (UTC)

    Pawel N wrote:

    > Ja powiem wiecej,WKU daje sobie siana z poborowym ktory pokaze ze
    > jest na 5 roku i dobrze zagada ze np broni sie za 3 miesiące i
    > absolutorium pokaze za 1,5-2 miesiące. Trzeba tylko dobrze i z
    > usmiechem zagadać. Oni mają respekt przed ludzmi wyksztalconymi i
    > takimi co im brakuje niewiele do automatycznego przejscia do rezerwy.
    > pzdr

    Wiesz to nawet nie chodzi o respekt. Mam znajomego, który powołuje
    absolwentów. I on mówi tak:
    "Ja tam sk...syn nie jestem. Jak ktoś mówi, że ma robotę nagraną, ze
    niedługo się broni, że się żeni, to go nie biorę na siłę. Są tacy co
    chca iść, to po co komuś problemy robić".
    Po prostu to też ludzie, po studiach, często ciężkich, więc niegłupi.

    --
    Pozdro
    Massai