    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Date: Fri, 24 Sep 2004 09:18:31 +0200

    Elvgreen pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Częściej niż zabijanie kury.

    > A kto z Twoich znajomych zabija pytona przy dzieciach?

    Czy wsrod towich znajomych czesciej wspolzyje sie przydzieciach niz zabija
    kure ?

    > sie
    >
    > Zjedzenie nie ma znaczenia.

    No to WYKRZTUS wreszcie o co co NAPRAWDE chodzi,
    zamiast zajmowac sie rozwazaniami o moijn stanie wiedzy i umyslu.

    > Liczy się pokazanie procesu uśmiercania.

    Pokazanieprocesu usmiercania jak jzu ktos wspomnial samow sobie karalne
    nie jest.

    > Przeczytaj w końcu człowieku coś na ten temat bo póki co to nie
    > przeczytałeś nic i się wymądrzasz "bo Ci się tak wydaje".

    Ja nie pisze o tym co mi sie "wydaje", tylko CO SADZE,
    a prawo do wlasnych saduw mam - zaprzeczysz ?

    > " Za taki czyn grozi do dwóch lat więzienia. Nie ma znaczenia, że sprawa
    > dotyczy obywateli polskich za granicą."

    Wykrztus w koncu ZA JAKI.
    Za zabicie pytona ?
    za pokazanie zabicia pytona ?
    za pokazanie zabicia pytona przez czlowieka ?

    Zdecyduj sie wreszcie..

    > Wysil się trochę to podasz kilka tytułów filmów gdzie męczy się zwierzęta.

    Nie "meczy sie". Indianie wlasnie w ten sposob przyrzadzali zabe.
    Gotowali wrzatek i do tego wrzwdku wrzucali zabe zywa. zeby sie jes skura
    "odparzyla", po czym zdejmowali z niej (jeszcze zyla) te skure.
    Taki przepis kulinarny mieli...

    > Gotowanie żaby jest w Blaszanym Bębenku Schloendorfa. Masowa dekapitacja
    > kur pokazana jest np. w jednym z odcinków Domu. Obecnie w filmach stosuje
    > się atrapy, tricki, kukły o czym się zresztą informuje widza. Ale jeśli
    > masz co do tego wątpliwości masz prawo zgłosić to do prokuratury.

    Niemam watpliwosci. Film przyrodniczy nakrecony w amazonii.
    Widzialem tez na National Geografic gilm jak gepard zabilal antylope,
    by caly wilm N G o "sposobach zabijania" zwierzat przez zwierzeta..
    (nie ogladalem - widzialem kasete i reklame)

    Poza tym ja nieuwazam za stosowne skladac w tej sprawie "donosu"
    Indianie tak przygotowywali posilki - realizator pokazal..
    Jak sie komus nie podoba - niech skarzy.

    > Jedno nie wyklucza drugiego. Moim zdaniem Ken jest poprostu prymitywny

    To twoje zdanie im masz do niego prawo. Bycie prymitywnym i glupim nie
    jest karalne w RP.

    > i głupi, co pokazał już niejednokrotnie w TV, a TV udostępniła mu forum.
    > TV jest tu bardziej winne niż głupi Ken, który taki się poprostu urodził.

    No to kogo "oskarzasz" Kena czy TVN i o co..

    > Ale ma tyle oleju we łbie by tym nie epatować w TV.

    Tylko ze ja nie wiem wiele o usmiercaniu pytonow
    Ty pewnie tez. Ale na podstawie analogi do kur i ryb
    mozna sadzic,z e w przeciwienstwie do ssakow
    "usmiercony" pyton jeszcze powinien sie poruszac.

    Ryba potrafi sie poruszac jeszce na patelni pokrojona,
    a kura po odcieciu glowy potrafi biegac.

    > TVN
    >
    > A gdzie pisałem, że chodzi mi o zjedzenie? Dla mnie mogą nawet padlinę
    > mamuta jeść.

    > Ja już kończę tę dyskusję, bo nie lubię rozmawiać z ludźmi, którzy nie
    > rozumieją tego co czytają.

    Znow zamiast wyjasniec swoje stanowisko zajmujesz sie analiza moich
    umiejetnosci -ale masz do tego prawo..

    > Powtarzam po raz kolejny i ostatni - nie chodzi o zabijanie, ale o
    > "upowszechnianie drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub
    > innej przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta". Ile
    > razy mam to jeszcze wkleic, zebys zrozumiał?

    No to powiedz na czym polegala ta "drastycznosc"..

    obdarl zywego ze skury ?

    Boguslaw