    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Date: Fri, 24 Sep 2004 08:52:28 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ciul3k$kfr$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > zalezy co jes dla Ciebie "czesto"

    Częściej niż zabijanie kury.

    > Wsrod moich znajomych nikt niewspolzyjeprzy dzieciach..

    A kto z Twoich znajomych zabija pytona przy dzieciach?

    > A dlaczego ?

    Bo to kreskówka.

    > Mysle, ze pytoma zjedzono poza terytorium RP i polskie sady nie powinny
    sie
    > tym interesowac.

    Zjedzenie nie ma znaczenia. Liczy się pokazanie procesu uśmiercania.
    Przeczytaj w końcu człowieku coś na ten temat bo póki co to nie przeczytałeś
    nic i się wymądrzasz "bo Ci się tak wydaje".
    " Za taki czyn grozi do dwóch lat więzienia. Nie ma znaczenia, że sprawa
    dotyczy obywateli polskich za granicą."

    > Aprzy okazji.
    > Poazano kiedys, jak indianka zabe zywcem gotowala... w Amazonii..

    Wysil się trochę to podasz kilka tytułów filmów gdzie męczy się zwierzęta.
    Gotowanie żaby jest w Blaszanym Bębenku Schloendorfa. Masowa dekapitacja kur
    pokazana jest np. w jednym z odcinków Domu. Obecnie w filmach stosuje się
    atrapy, tricki, kukły o czym się zresztą informuje widza. Ale jeśli masz co
    do tego wątpliwości masz prawo zgłosić to do prokuratury.

    > To twoj prywatny osad.
    > Wg mnie chial zjesc pytona i zabil - jak umial..

    Jedno nie wyklucza drugiego. Moim zdaniem Ken jest poprostu prymitywny i
    głupi, co pokazał już niejednokrotnie w TV, a TV udostępniła mu forum.
    TV jest tu bardziej winne niż głupi Ken, który taki się poprostu urodził.

    > Jak ktos nie umie to tez mu karp sie wymyka...

    Ale ma tyle oleju we łbie by tym nie epatować w TV.

    > Wiec zdecyduj sie czy chodzi Ci o zjedzenie gada, czy o pokazanie tego w
    TVN

    A gdzie pisałem, że chodzi mi o zjedzenie? Dla mnie mogą nawet padlinę
    mamuta jeść.

    > Ze to u ludzi naturalne, ze zabijaja zwierzatka - by zjesc..

    Ja już kończę tę dyskusję, bo nie lubię rozmawiać z ludźmi, którzy nie
    rozumieją tego co czytają.
    Powtarzam po raz kolejny i ostatni - nie chodzi o zabijanie, ale o
    "upowszechnianie drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub innej
    przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta". Ile razy mam to
    jeszcze wkleic, zebys zrozumiał?