    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Date: Thu, 23 Sep 2004 14:54:55 +0200
    <ciovbf$bco$1@nemesis.news.tpi.pl> <ciov9m$82i$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ciovfp$6kt$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <ciovjs$4vi$1@opal.futuro.pl>
    <cip09c$faq$3@nemesis.news.tpi.pl> <cip09b$u6p$1@opal.futuro.pl>
    <cirorr$js9$1@213.241.76.67> <cirsfs$n82$1@opal.futuro.pl>
    <cirsve$rtt$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <ciruri$ctm$1@opal.futuro.pl>
    <cit3lb$e98$1@korweta.task.gda.pl>
    <P...@A...portezjan.zabrze.pl>
    <s...@1...acn.waw.pl>
    <ciubs6$lei$1@helios.domdata.com> <ciufup$9t9$6@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <ciug3a$h07$1@helios.domdata.com> <ciugme$9t9$9@galaxy.uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ciugme$9t9$9@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > A jak towarzystwo nakrecilo film z rzezni to bylo dobrze - prawda ?

    Może przeczytaj w końcu ten artykuł:
    "(...) , chyba że sceny te mają na celu napiętnowanie okrutnego zachowania
    wobec zwierząt".

    > To NORMALNE, ze aby zwierze zjesc , trzeba go najpierw zabic.

    A kto twierdzi inaczej?

    > Mowienie, ze tego nie wolno pokazywac to HIPOKRYZJA,
    > nawet jesli udalo sie hipokrytom odpowiednia ustawe "przepchnac"

    Taka sama hipokryzja jak ta, że nie wolno uprawiać seksu przy dzieciach i w
    miejscach publicznych. Zgadza się.

    > Wiec nie mow mi, ze jak cos napisze sie w ustawie, to swiete..

    Rozmawiamy o tym czy jest to zgodne z prawem, czy o tym czy Ci się to
    podoba?
    Dla mnie to możesz nawet w ramach walki z hipokryzją kopulować z partnerką
    na trawniku. Ale jak zobaczę zgłoszę na policję.

    > Tylko wreszcie wykrztus z siebie CO tak wlasciwie Cie oburza..

    "upowszechnianie drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub innej
    przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta"