    From: "Elvgreen" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Date: Thu, 23 Sep 2004 14:50:19 +0200

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ciuf0p$9t9$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > No i bardzo dobrze.
    > Przeciez zjadamy zwierzeta nie zywcem, tylko zabite.
    >
    > Bardzo dobrze, ze by zostalo.

    To może powinniśmy uprawiać seks przy dzieciach. Przecież to takie
    naturalne?

    > A jesli pozwolilbys malemudziecku na ogladanietakich programow,
    > to tylko twoja wina.

    To prawda, nie zmienia to faktu, że ja też nie chcę oglądać takiej brutalnej
    zabawy. Wolno mi, a za mną stoi prawo.

    > Jesli ktos ma zjesc mieso, ktos musi zwierze zabic,
    > lub trzeba zjesc je zywcem.

    No ja to rozumiem i mnie to nie dziwi. Nie podoba mi się jedynie
    "upowszechniania drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub innej
    przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta" (art. 17 ustawy
    o ochronie zwierząt).

    > To co wg ciebie nalezalo zrobic. zjesc pytona zywcem,
    > czy zabic czym innym ?

    A niech go sobie zabijają byle się nad nim nie znęcali a TVN nie
    "upowszechniał drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub innej
    przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta"

    > A co to ma pojecie do rzeczy.

    Dla ustawy jak widać ma. Takie jest prawo. Nie podoba Ci się? Zmień.

    > Ucina sie pytonowi leb siekiera krotko i jak najmniej bolesnie.

    Z opisu wynika, że sporo mu to czasu zajęło.

    > nie widziales jak to robia kurom gospodynie na wsiach ?

    Sam nawet zabijałem.

    > No byla taka scena w "imperium kontratakuje"..
    > I jakos nikt nie protestowal - dlatego ze nie z pieskiem ?

    Hm... nie kojarzę. Możesz coś bliżej? Chodzi Ci o to, że maskotce łapę
    odcięli?