    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Date: Thu, 23 Sep 2004 14:19:37 +0200

    Elvgreen pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Ja niepełnoletni nie jestem, ale gdybym to zobaczył to źle by mi się
    > spało. Podejrzewam, że mojemu dziecku zostałoby to na dłużej.

    No i bardzo dobrze.
    Przeciez zjadamy zwierzeta nie zywcem, tylko zabite.

    Bardzo dobrze, ze by zostalo.

    A jesli pozwolilbys malemudziecku na ogladanietakich programow,
    to tylko twoja wina.

    > A gdyby mieli go zabić przy pomocy scyzoryka?

    Co sie tak uparles.

    Jesli ktos ma zjesc mieso, ktos musi zwierze zabic,
    lub trzeba zjesc je zywcem.

    To co wg ciebie nalezalo zrobic. zjesc pytona zywcem,
    czy zabic czym innym ?

    > Ten palant nie mial pojęcia o uśmiercaniu zwierząt więc się gad musiał
    > męczyć.

    A co to ma pojecie do rzeczy.
    Ucina sie pytonowi leb siekiera krotko i jak najmniej bolesnie.
    nie widziales jak to robia kurom gospodynie na wsiach ?

    > Następnym razem powinni w skrzyni zostawić pieska, a grupa powinna
    > dojść do wniosku, że trzeba go zaciukać a skórką się podzielić, bo w nocy
    > jest zimno.

    No byla taka scena w "imperium kontratakuje"..
    I jakos nikt nie protestowal - dlatego ze nie z pieskiem ?

    Boguslaw