    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rezygnacja z zakupu na aukcji i-netowej
    Date: Sun, 16 Mar 2008 13:48:04 +0100

    Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:frhjli$lpf$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy naklad monety moze byc podstawa do anulowania umowy? Czy moneta o
    > nakladzie X jest czyms innym niz ta sama moneta o innym nakladzie? Wg mnie
    > przedmiot licytacji sie nie zmienil i umowa jest nadal wiążąca.

    jaja sobie robisz, to ja nie majacy wiele wspolnego z numizmatyka wiem, ze
    wlasnie naklad monety ma najwiecej wspolnego z cena monety, ten sam krazek
    wydany w nakladzie miliona sztuk nie jest tym samym wydanym w nakladzie 1000
    sztuk, czy tym samym wydanym w nakladzie 100 sztuk ze srebra, czy 10 sztuk
    ze zlota itd, nawet znaczenia ma czy ma znak enniczy czy przypadkiem nie,
    wszystko ma znaczenie