  • 11. Data: 2006-03-12 22:58:32
    Temat: Re: rezygnacja z alimentów
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@N...atn.pl> napisał w
    wiadomości news:dv134e$m1o$1@news.onet.pl...
    > wniosek złożyć do sądu aby wszystko było w majestacie prawa.

    hm do sadu? nie ma mozliwosci z rezygnowania z alimentow jedynie moze sobie
    tyt. wyk.polozyc na dolna polke eh i nie sciagac ale zrezygnowac jak to
    powiadasz w majestacie prawa nie moze ,nie moze rezygnowac z czegos co nie
    jest jej!!!!!

  • 12. Data: 2006-03-12 22:59:22
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "podpalaczka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > mam pytanie czy ktoś wie w jaki sposób zrezygnować z zasadzonych
    > przez sąd alimentów na dziecko ?
    >
    > napisalas wniosek do sadu, ze chcesz.
    > napisz wiec wniosek, ze juz nie chcesz

    o jojoj !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13. Data: 2006-03-12 23:01:55
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@W...o2.pl> napisał w wiadomości
    > A nie prosciej podpisac kwit, ze alimenty sie dostalo i kasy nie zabrac???

    ale kombinacje

  • 14. Data: 2006-03-13 11:16:05
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > powiadasz w majestacie prawa nie moze ,nie moze rezygnowac z czegos co nie

    wlasnie... IMHO nie mozna zrezygnowac
    trzba pamietac ,ze alimenty naleza sie dziecku oraz ,ze rodzice a nie jedeno
    z rodzicow obowiazane sa lozyc na utrzymanie dziecka
    w przypadku gdy jest jyz tytul wykonawczy IMHO mozna zrobic jak radzi
    przedmowczyni lub wystapic o zmniejszenie lub uchylenie alimentow z
    nastepujacych przyczyn
    1. upraniony moze sie sam utrzymac
    2. zmniejszyly sie potrzeby dziecka ew. zobowiazany nie ma kasy ale
    przyczynia sie do utrzymania dziecka w inny sposob /czesciej zajmuje sie
    nim, utrzymyje, zywi itd itp/

    IMHO gdyby zobowiazany wniosl powodztwo o zmniejszenie lub uchylenie
    powolujac sie na powyzsze okolicznosci, dolaczajac pismo matki ,ze jej
    zdaniem nie sa potrzebne alimy w takiej wysokosc bo zobowiazany lozy w innej
    formie jest szana na zmniejszenie ale uchylenie chyba nie

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-03-13 16:26:28
    Od: "podpalaczka" <g...@o...pl>

    rzeczywiscie takie rozwiazanie byloby lepsze poniewaz ojciec dziecka
    bardzo duzo nim sie zajmuje , odbiera ze szkoly , odrabia z nim lekcje
    zywi go i kupuje rozne rzeczy takze taki wniosek zlozony do sadu
    mialby racje bytu :)

  • 16. Data: 2006-03-13 16:37:49
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Uzytkownik "podpalaczka" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > bardzo duzo nim sie zajmuje , odbiera ze szkoly , odrabia z nim lekcje
    > zywi go i kupuje rozne rzeczy takze taki wniosek zlozony do sadu

    tak tylko ewentualnie o obnizenie alimentow, uchylenie obowiazku nie uda sie
    ale mozna obnizyc a tyt.z obnizonymi alimentami na dolna polke , nikt nikogo
    nie zmusza do egzekucji poprzez komornika tylko problem w tym ,ze nie masz
    mozliwosci by sie tego domagac

  • 17. Data: 2006-03-13 16:46:46
    Od: "podpalaczka" <g...@o...pl>

    bez znaczenia czy to bedzie obnizenie alimentów czy cos innego i tak
    alimenty które mi on placi trafiaja do jego kieszeni poniewaz mu je
    odsylam, chce tylko aby ta sprawa zostala formalnie zalatwiona

  • 18. Data: 2006-03-13 17:13:58
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    sandra napisał(a):
> [...]
    > nie zmusza do egzekucji poprzez komornika tylko problem w tym ,ze nie masz

    Rezygnacja przez matkę z egzekucji alimentów należnych dziecku to aby na
    pewno i zawsze będzie prawidłowym wykonywaniem władzy rodzicielskiej?

    KG

  • 19. Data: 2006-03-13 19:23:16
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    > bardzo duzo nim sie zajmuje , odbiera ze szkoly , odrabia z nim lekcje
    > zywi go i kupuje rozne rzeczy takze taki wniosek zlozony do sadu

    jestes jedna z nielicznych piszacych tu kobiet doceniajaca role obojga
    rodzicow w zyciu dziecka i potrafiaca o tym napisac.
    chyle czola :-)

    --
    pozdro
    ape

  • 20. Data: 2006-03-13 19:25:32
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Rezygnacja przez matkę z egzekucji alimentów należnych dziecku to aby
    na
    > pewno i zawsze będzie prawidłowym wykonywaniem władzy rodzicielskiej?

    z pewnoscia nie zawsze.
    jednak czy widzisz jakas przeszkode w tej konkretnej sytuacji?

    --
    pozdro
    ape