  • 1. Data: 2006-03-11 14:34:56
    Temat: rezygnacja z alimentów
    Od: "podpalaczka" <g...@o...pl>

    mam pytanie czy ktoś wie w jaki sposób zrezygnować z zasadzonych
    przez sąd alimentów na dziecko ?

  • 2. Data: 2006-03-11 16:21:48
    Temat: Re: rezygnacja z alimentów
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/11/2006 3:34 PM, podpalaczka wrote:

    > mam pytanie czy ktoś wie w jaki sposób zrezygnować z zasadzonych
    > przez sąd alimentów na dziecko ?

    Znaczy masz zasądzone i chcesz sobie zrezygnować z płacenia? Czy masz
    zasądzone na swoje dziecko od ojca dziecka i nie chcesz, by ten dalej
    płacił?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 3. Data: 2006-03-11 18:30:11
    Od: "podpalaczka" <g...@o...pl>

    mam zasadzone na swoje dziecko od ojca i nie chce aby on placil

  • 4. Data: 2006-03-11 19:28:35
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "podpalaczka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > mam zasadzone na swoje dziecko od ojca i nie chce aby on placil

    jesli dobrze zrozumialem - chcesz go zwolnic z obowiazku.
    a co z prawami dziecka do niego?

    --
    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2006-03-11 21:20:09
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Uzytkownik "podpalaczka" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > mam zasadzone na swoje dziecko od ojca i nie chce aby on placil

    alimenty ma zasadzone dziecko a tylko platne do Twoich rak

  • 6. Data: 2006-03-12 11:10:39
    Od: "podpalaczka" <g...@o...pl>

    tak chce zwolnic bylego meza z obowiazku placenia alimentów na
    dziecko , prawa do opieki nad synem mamy obydwoje a alimenty na dziecko
    sa przekazywane do moich rak .

  • 7. Data: 2006-03-12 12:11:24
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/12/2006 12:10 PM, podpalaczka wrote:
    > tak chce zwolnic bylego meza z obowiazku placenia alimentów na
    > dziecko , prawa do opieki nad synem mamy obydwoje a alimenty na dziecko
    > sa przekazywane do moich rak .

    Idźcie do notariusza i spiszcie odpowiednie dokumenty (on już Wam
    skonstruuje treść). Jak by się ex-mąż upierał można również stosowny
    wniosek złożyć do sądu aby wszystko było w majestacie prawa.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 8. Data: 2006-03-12 12:30:51
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "podpalaczka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    mam pytanie czy ktoś wie w jaki sposób zrezygnować z zasadzonych
    przez sąd alimentów na dziecko ?

    napisalas wniosek do sadu, ze chcesz.
    napisz wiec wniosek, ze juz nie chcesz

    --
    pozdro
    ape

  • 9. Data: 2006-03-12 12:57:27
    Od: "podpalaczka" <g...@o...pl>

    dziekuje bardzo za pomoc a juz myslalam ze bede musiala biegac po
    sadach adwokatach itd z wieloma papierkami Pozdrawiam cieplo

  • 10. Data: 2006-03-12 21:54:48
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Uzytkownik "podpalaczka" <g...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > dziekuje bardzo za pomoc a juz myslalam ze bede musiala biegac po
    > sadach adwokatach itd z wieloma papierkami Pozdrawiam cieplo

    A nie prosciej podpisac kwit, ze alimenty sie dostalo i kasy nie zabrac???