    From: "Brodek" <Brodek@nie_ma_mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rezygnacja z OC w dniu kupna auta
    Date: Tue, 17 Oct 2006 08:02:02 +0200

    Użytkownik "the.one" <t...@g...xx> napisał w wiadomości
    news:egq74u$5nn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Kupilem autko w maju, od razu wypowiedzialem OC poprzedniego wlasciciela.
    > Ale ciagle mam przy sobie stary papierek OC jak i moj nowy. Przy ostatniej
    > kontroli Policji powiedziano mi, ze dla policjanta to stare OC jest ciagle
    > wazne. Gdybym je im pokazal to nie byloby zadnych nieprzyjemnosci (mimo, ze
    > jest nieoplacone i roziwazana umowa). Pomijam problemy w przypadku
    > ewentualnego wypadku.

    Faktycznie policja ma obecnie małe szanse na sprawdzenie, czy polisa OC lub tzw.
    certyfikat OC (w przypadku flot firmowych) jest ważny. Ale legitymowanie się
    nieważnym dokumentem będzie prowadzić do podobnych konsekwencji jak posługiwanie się
    dokumentem fałszywym.
    Sytuacja zmieni się po pełnym uruchomieniu osławionego CEPiK-u

    Brodek

    --
    http://DziennikUbezpieczeniowy.pl/
    http://MiesiecznikUbezpieczeniowy.pl/