    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rewizja?kiedy?
    Date: Tue, 15 Feb 2005 20:06:11 +0100

    > Ale brak podstawy może być jedynie podstawą zażalenia, nie zaś próby
    > niewpuszczenia policjantów, którym do przeszukania (nie rewizji!)
    wystarczy
    > okazanie legitymacji.

    przy spelnieniu powyzszych warunkow.(wyraznie jest w ustawie o policji
    napisane)
    Nie ma tak ze policjant sobie zapuka, i sie zapyta, czy posiada Pan
    komputer, tak posiadam,
    a to mamy podejrzenie ze ma Pan windowsa nielegalnego skoro ma Pan
    kopmputre, prosze nas wpuscic. Moj dom moja twierdza.
    Ja bym nie wpuscil. I szczerze watpie by gosc bawuil siew w wylamywanie
    drzwi (powodzenia mu zycze) nie majac pewnosci
    zeposiadam taki soft.

    P.