eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne › Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Supersedes: <s...@z...router>
    Date: Wed, 12 Mar 2003 10:38:32 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 29
    Message-ID: <8...@z...router>
    References: <b4j763$a4m$1@atlantis.news.tpi.pl> <m...@z...router>
    <b4k98s$6t5$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm120.omega129.scvmaxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1047437014 20060 218.186.129.120 (12 Mar 2003 02:43:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Mar 2003 02:43:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:135033
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <b4k98s$6t5$1@atlantis.news.tpi.pl>, Jinks wrote:
    >> Jeśli to możliwe, zdobądź z zakładu energetycznego jakieś pisemko
    >> potwierdzające, że napiecie jest zawsze powyżej tych 198V.
    > z tym nie będzie problemu i tak zrobię
    >
    >> Dołącz je do wniosku reklamacyjne. Opisz w nim dokładnie co i jak.
    > Gdzie mogę znaleźć wzór takiego wniosku? W sklepie powiedzieli mi że nic
    > takiego nie posiadają i komu mam wręczyć taki wniosek?

    Nie wiem, ale żadna sztuka samemu stworzyć. Napisz że składasz reklamacje
    z tytułu rękojmi i napisz czego się domagasz (usunięcia usterki,
    odstąpienia od umowy, wymiany urządzenia). Podaj dane co do miejsca i
    czasu zakupu. Napisz czym się objawia usterka. Objaśnij dlaczego sądzisz
    że nie jest to spowodowane złą jakością zasilania. Dołącz do wniosku
    kserokopie ww. pisma z ZE. Podaj jak mają się z tobą skontaktować. Na
    koniec podaj podstawę prawną: Kodeks Cywilny, art. 556-576.

    Pismo zanieś do sklepu i zażądaj potwierdzenia. Jeśli odmówią, poślij
    pismo poleconym za potwierdzeniem odbioru a przy okazji powiadom PIH
    - sklep ma obowiązek przyjąć reklamacje. Od momentu dostarczenia pisma, mają
    14 dni aby się do niej odnieś i pralkę naprawić lub 21 jeśli stwierdzą że
    muszą powołać rzeczoznawce. Jeśli się nie odezwą do 14 dni uznali
    reklamację za zasadna - tu nie jestem pewien, czy mają obowiązek
    zawiadomić pisemnie o powołaniu rzeczoznawcy.

    Pamiętaj, że reklamując z tytułu rękojmi towar dostarczasz do sklepu sam.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1